Tentang

Monday 27 May 2013

Si Bunga Hati.


Ada yang kata,

Bila kita teringatkan seseorang yang kita suka, jantung kita akan berdetak lebih laju. Lebih kencang. Mungkin kerna, si dia membuatkan kita resah, atau gembira, atau perasaannya melonjak, atau apa saja. *gelak* Entah. Aku tidak tahu. Aku tidak merasakan itu.

Yang aku pasti,
bila teringatkan kamu.

Hati aku terasa tenang. Dan tersenyum sendirian.

Mungkin kerna separuh hati aku ada pada kamu.

Atau, seluruhnya.

Ya. Seluruhnya pada kamu,
si Bunga Hati.


-AsaSiaga-

18 comments:

Laserquest said...

seronoknya tengok orang yang sedang madly in love ni. hahaha :p

Nong Andy said...

Tentunya senyum sendiri.. dan ada rasa manis mengembang dlm senyuman itu...

Rasa seperti itu tentulah untuk seseorang yg di kasihi sepenuh hati...

Unknown said...

Dah sepenuh hati ye? xde yg tersisa. Moga kamu berbahagia. Hee

AdinataGus said...

kamu berkongsi hati.baiknya..

puteri jalanan a.k.a annur said...

wahhh,ni yg buat annur rasa nak nyanyi lagu kenduri kawin ni,oh apakah???haha

Fadhlan Roslan said...

wah manis betul :)

Wadi AR said...

amboui amboui amboui. jangan lupa kirimkan kad undangan

hanaahmad said...

nikmati sebahagianya :)

Falling . said...
This comment has been removed by the author.
monologmalamhari said...

apa yang kau rasa , aku tengah rasa saat ini .. sungguh .. rasa tenang sangat ..:)

Falling . said...

*senyum pahit

ewanthology said...

saya pernah rasa macam tu apabila berhadapan dgn seorang gadis dulu.... tapi dia bukan isteri saya yang sekarang.

kita rasa berdebar kencang kerana si dia seakan akan gadis yg kita inginkan... tapi selalunya dia bukan milik kita.

Felly Sophia said...

Mungkin perasaan resah, gemuruh, gembira dan tenang bercampur sekali. Itu yang membuat kita tersenyum. :)

hana hadi said...

pengubat stress pun boleh :)

Mai said...

awwww.. hahaha

Penglipur Insomnia said...

Semoga berbahagia kawan :D

Iman Nur Aima said...

*sama*

Unknown said...

Rasa seperti itu masih ada.. walau cuma tinggal sisa.. yg aku kutip dari kenangan masa lalu. Mengalinya semula dan menikmati manis rasa.. yah. Rasa yg cukup pekat lagi hebat...

Sayang sekali ia cuma tinggal rasa.. dan tidak ke mana-mana... tertinggal cuma di sudut memori.

:)