Tentang

Tuesday 2 July 2013

Aku (Tak) Perlukan Dia

Aku (tak) perlukan dia.

Aku tak perlu kata-kata manja setiap masa.
Tak perlu aku tahu aku disayangi setinggi mana.
Tak peduli pun aku tentang betapa rindunya si dia,
Merepek itu semua.

Tak kuasa aku jaga hatinya.
Tak guna aku setia padanya.
Tak ingin bebasnya aku dipenjara.
Buang masa, menarik tali cinta.

Haish....

Tapi kan,
Menipu diri sendiri itu tak perlu...

Sebenarnya hati aku ingin rasa dirindu
Aku perlu ingin diperlu
Kadang teringin juga dipanggil "KEKANDA!"
Mungkin keluar sama - sama bila ada masa.

Hai Cinta,

Tak hidup aku dengan Kau,
Tak hidup aku tanpa Kau.

-Buck Futter-

5 comments:

reenapple said...

Seperti aku.

Sigaret Perisa Kafein said...

Ingin dipanggil kekanda juga? :)

Falling . said...

sejauh mana 'tak perlu' kau tu ?

Nong Andy said...

Jom kanda... kita santap bersama.. heheh

Mai said...

Suka menidakkan apa di hati. chills men. huhu