Tentang

Monday 18 February 2013

Valentine's (ii)



Hari Kekasih jarang memberikan apa makna kepada aku. Ya, ada satu dua momen yang aku teringatkan, tapi untuk keseluruhannya, tiada apa.

Tidak untuk Ibu. Setiap tahun, pada lewat petang Hari Kekasih, dia akan pulang tersenyum dengan sejambak bunga, pemberian Ayah.

"Dengan mengelopaknya bunga ini, layulah bunga lampau, kekasihku."

Lelaki itu, tanpa pernah gagal setiap kalinya akan menghantarkan bunga buat Ibu.


#Selamat Hari Kekasih, untuk kalian. Terlewat? Maaf. Aku sendiri sa-orang yang sentiasa terlewatkan. *senyum*

-AsaSiaga-

9 comments:

AdinataGus said...

Hanya untuk yg ikatan sah.

Aing said...

romantika sang ayah.

Anonymous said...

lewat.. tapi bukan terlambat.


:)


Nong Andy

puteri jalanan a.k.a annur said...

Asa Siaga, so sweet...kamu perlu mencontohi champion kamu,tau...jgn garang sgt,nnt semua awek lari...haha :D

Sigaret Perisa Kafein said...

KonspiMaker, terpulang bagaimana. *senyum*

SaddLone, ya iya. Lelaki, memang begitu mungkin.

Nong Andy, aku fikir ianya sama. Bukan, ya?

Tuan Puteri, ah apa aku nampaknya garang? *gelak*

-AsaSiaga-

monologmalamhari said...

lagi romantik utk y sdh ikatan sah ..

ewanthology said...

better late than never

WAHIDA ALIAS said...

romantik.

Sigaret Perisa Kafein said...

Aleeya Maisara, mungkin seharusnya begitu. Tapi iya, lain hubungan lain caranya. harus fikir.

the malay male, indeed.

Wahida Alias, *senyum*

-AsaSiaga-