Tentang

Friday 15 February 2013

Valentine's

Awal pagi tadi, teman aku bertanyakan perihal Valentine's. Sambutan Valentine's lebih tepat lagi. Adakah segalanya sempurna?

Lantas aku jelaskan bahawa Valentine's ku baik baik saja bermula seawal pagi kelmarin kemudian disempurnakan seawal pagi tadi.

Matanya yang bundar bertukar kecil mendengar penjelasanku.

Aku jelaskan lagi bahawa Valentine's aku tiada manisan coklat, tiada beruang besar, tiada bunga mahupun tiadanya kehadiran kekasih. Tiada seperti kebiasaan yang mereka lalui dan lewati itu. Tiada itu dan tiada ini juga. Tapi, ianya cukup sempurna.

Pelik bukan? *ketawa*

Apa yang aku maksudkan adalah, kasih dan gembiranya aku terbit tatkala pasukan Man Utd yang ego dan angkuh paras tertinggi itu sekadar seri. Itu cukup baik bagi aku. Kemudian disempurnakan pula kemenangan pasukan kegemaran aku di laman sendiri.

Bukankah itu cukup bermakna Valentine's aku?


7 comments:

AdinataGus said...

Ballentine...

Anonymous said...

Respect. Believe. United!

-AsaSiaga-

Nong Andy said...

ha ha!

ewanthology said...

hurm...

monologmalamhari said...

setuju .. aku pon tak sambut ..

puteri jalanan a.k.a annur said...

valentine annur?syok dapat lagu,haha...

Noura Fatiha said...

aku gelak-gelak baca post kau kali nih . hahah